喱排我日日都見到蘇穎怡囉*
我勁黑仔喎*
之前岩岩開學果排*
我都無見到佢*>33<
食屎啦*
今朝早上hall果陣都見到佢*
Fanny超搞笑*
佢話*嘩..原來佢咁樣衰嫁...*
*哈哈*
真系心涼*
-----------------------------------------------
今朝早*
我去葵芳搭小巴果陣*
見到高佬*
佢真系超恐怖囉*
隻腳超幼*
眼袋勁深*
仲要駝背*
跟住仲成個男仔咁嘅樣*
(ps.佢系短頭髮嫁)
之後佢番到學校*
Fanny見到佢系度同一班人跳舞*
佢參加左麗花之夜*
佢跳到好似手腳吾協調咁*
哈哈^0^好搞笑牙*
-------------------------------------------------
我學學下結他*
我地成班走哂出去睇社排*
*BLUE vs YELLOW*
跟住*
我見到好多人系cover playground*
佢地系岩岩完左麗花之夜*
我見到高佬佢著住長褲同埋一件白色嘅外套*
佢勁突出囉*
佢又高*
佢同其他人著吾同嘅style*
其他個個都系著裙*
我真系有啲懷疑佢系TB*
可能佢跟本就系*
-----------------------------------------------------
今日社排系blue house 對 yellow house*
雖然我無睇到前面果啲*
旦系我睇到最後果2分*
~yeah~
好開心牙*
blue house系亞軍牙^0^
哈哈^0^
|