勁慘牙`
>33<
英文肥左啦`
死啦`
仲要比牙媽簽名`
>333<
~唉~
----------------------------
中文`
63.5分`
英文`
49分`
差一分就合格啦`
好淒慘`
sosc`
19/30分`
science`
62分`
中史`
30幾分`
(50分滿分`)
-----------------------------------
本身中文系得57.5嫁咋`
旦系`
我計分果陣`
發現老師計少左6分`
我問其他人`
佢地都話系`
之後`
我同老師講`
老師話番去計下`
到我地lunch果陣`
老師入黎`
話佢真系計少左`
之後`
成班都有得加番6分`
yeah~
好彩姐`
如果吾系`
就白白無左6分啦`
哈哈`
吾合格果啲仲開心`
吾合格變成合格`
^0^
------------------------------------------
今日勁煩`
條裙後面果度`
因為一啲原因`
污糟左`
超明顯囉`
搞到我要拉到件"冷"衫勁低`
又吾可以除左件"冷"衫喎`
~唉~
-------------------------------------------------
今日食完lunch之後`
我同Isabella一齊坐系度`
跟住`
我地見到令仔`
佢望過黎`
我同Isabella都話佢系度搵緊Wendy`
因為
我同Isabella成日同Wendy一齊玩`
同埋`
佢望完過黎之後`
又望下附近`
哈哈`
仲吾系搵Wendy?!`
----------------------------------------------------------
本身聽日約左芬仔去睇戲`
旦系`
佢吾記得左`
佢又約左人去圖書館`
所以`
我地改左星期日去`
=]`
-----------------------------------------------------------
writing by " 傲仔 Yvonne`
|