| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 12 日 星期三  |
lucky~~  |
分類: 未分類 |
今日`
我番到學校`
我地就系度溫中史`
溫中國地圖`
(p.s中國地圖系測驗範圍`)
=3=
完全記吾到`
勁慘`
之後`
番到班房就測`
份卷比我黎講.....好難`
~唉~
死得`
測完之後`
我地就開始好始平時咁上堂`
上到SOSC果陣`
我地派卷`
>333<
(好緊張牙>0<)
牙SIR話有一個人吾合格`
我地超驚囉`
收到卷之後`
我睇下個分`
"19"分牙`
>33<
好感動牙`
合格牙`
(P.S 30分合格`)
之後`
我問Isabella佢幾多分`
佢20分牙`
Wendy仲勁`
27分`
~嘩~
Fanny就17分`
上數學堂果陣`
我吾記得帶classwork`
旦系`
我勁好彩`
老師話今日吾教書`
自己做數學功課`
~嘩~
我好lucky牙`
^00^
之後`
我地上咁多堂`
啲老師都吾派卷`
>333<
到放學果陣`
我又同Fanny & Wendy一齊走`
我地系班房等Fanny執書包果陣`
我地痴左線`
系咁話個書包好輕`
(好變態...)
= ="
之後`
我地去左洗手間`
諗住去完之後`
去圖書館還書`
點知...
我同Fanny去完洗手間出去之後`
Wendy無啦啦話`
"今日圖書館吾系吾開咩?!"
=00=
我同Fanny超無奈`
跟住`
我地就走啦`
跟住`
我去等412`
412黎到嘅時候`
我見到黃美華`
佢系石離番去`
= ="
佢同去打招呼`
我吾知發生咩事`
果陣`
我吾記得佢系邊個`
佢帶左副眼鏡`
=33="
之後`
我就番屋企lu`
|
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 389 | »
|