| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 3 日 星期一  |
今日冇乜特別......  |
分類: 未分類 |
今日冇乜特別`
掉左坐`
宜家同Cherry坐`
跟住`
上左8堂`
到放學果陣`
Queenie陪我去搵Co co`
旦系我去搵佢果陣`
佢已經走左啦`
我同Queenie就一齊行去一號樓梯`
跟住`
我地見到令仔`
我即刻問Wendy系邊`
我問完之後`
Queenie勁系度笑`
= ="
無奈`
之後`
我地出到去`
我地見到Fanny同Wendy`
我問佢地`
佢地系吾系行落去`
佢地話系`
我同佢地同路`
跟住`
我同佢地一齊行`
我地系度傾計`
原來Wendy佢見到令仔果陣`
同佢say hi`
旦系`
令仔吾應佢`
宜家Wendy話系街度吾會再叫佢識嘅人`
哈哈`
真系好搞笑`
行到落去之後`
我同Wendy一齊行`
旦系`
Fanny同我地吾同路`
之後`
Wendy見到佢啲fd系天橋果度`
當佢想叫嘅時候`
佢話`
都系算啦`
吾叫啦`
我同Wendy行到去之後`
佢就番屋企`
我就去搭412`
真系黑仔`
又同果個賤格姐姐`
又同佢搭同一班車啦`
>333<
去到屋企樓下`
我先醒起我要去影印鋼琴果份野`
跟住`
我去影印`
之後`
就番屋企lu`
今日真系冇乜特別`
|
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 389 | »
|