今日超無聊`
朝早`
7點幾果陣`
諗住起身玩電腦`
點知見到牙媽玩緊`
我見到冇野做`
就繼續訓`=3=
訓到10點幾`
見到牙媽冇玩`
就起左身`
跟住`
牙媽整左D燒賣比我食`
(P.S系叮果隻燒賣)
食完之後`
我做功課`
做左一陣`
就做哂啦`
YeAh!!
之後`
開電腦`
跟住`
系度睇漫畫`
超好睇`
跟住`
玩到2點幾果陣`
牙媽話要用電腦`
我比左佢用`
跟住`
我就去左睇書`
睇哂之後`
我就去執下我個袋`
我塞番果本書嘅第二本落個袋度`
星期一陸運會食完lunch之後睇`
哈哈=]`
執完之後`
我就去練琴`
練練下`
牙1媽話要出街`
跟住我又吾練`
死左去玩電腦`
玩玩下`
我睇到電視有個跑嘅廣告`
跟住我就on左跑`
on左之後`
有條友同我傾計`
原來果條友都系住石離`
o左`=0=
跟住`
我又off左`
跟住我就系度聽歌`
跟住我仲無聊到`
系msn度狂打果啲個人訊息`
好低能= ="
我宜家打左
"dOn'T tOuCh Me````好令仔牙>33<旦系好可惜...佢地系女...嘥哂`嘥哂"
哈哈=]`
真系搞笑`
(滴汗...)
|