| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 22 日 星期三  |
| 今日好攰` |
分類: 未分類 |
今日放左學之後`
我同廖家敏去左葵芳買野食`
我地去左yummy mummy買雪糕`
食完之後`
又去買撈麵`
勁...多人`
跟住`
佢要去補習`
佢話去要去葵興`
跟住我話31m經光輝圍`
佢話佢果間補習社系光輝圍`
跟住`
我地一齊去搭31m`
我地搭車果陣`
我地對面有一個BB`
佢D表情超搞笑囉`
之後`
廖家敏佢落左車`
佢落左車之後`
我醒起`
我叫牙媽幫我買野`
點知`
我打比佢`
佢竟然吾記得左=3=`
之後...
我要自己去買`
順便買埋一D材料`
番到屋企之後`
我第一時間晤牙媽攞番錢`
攞完之後`
我就死左去換衫`
換完就去洗衫`
洗完衫就去哂衫`
因為天氣太熱ge關系`
我就去左沖涼`
沖完之後`
我就食飯`
跟住`
我做埋家政`音樂同中文ge功課`
音樂果樣功課`
做到我死死下`
我是旦亂做`
舊野跟本就系用膠紙堆砌而成ge`0.0
做完音樂做中文`
中文超易做`
我以勁快ge速度黎做哂中文ge功課`
最後做家政`
做得比尋日好好多`
尋日整果個超樣衰`
雖然今日都吾系整得好好`
旦系令過尋日果個多多聲`
超攰囉`
勁眼訓0.0...
|
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | ... | 389 | »
|