今日`
MS Chan 叫我食完lunch之去搵佢同佢傾計`
(p.s系個個都要見Ms Chan or Mrs Ho`)
旦系`
我食完之後竟然`
吾記得左= ="
我走左去同人傾計`
(無奈...)
之後`
我見到Fanny隻錶`
我先記得`
跟住...我即刻衝左去教員室`
好彩趕到`
嘿嘿`
不過我去見佢果陣`
已經12點9啦`
佢問左我勁多野囉`
又問我除左TL仲鍾意咩科`
跟住我是旦up左d野`
跟住又問我除左Krystle之外`
仲有邊個最fd (系班入面)`
跟住我答左Fanny同Winne`
跟住就夠鍾lu`
|