〢×。°I jUsT wAnT tO bE pReTtY[■*
kittyandmum
暱稱: 傲仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (389)
靈異 (4)
小說 (14)
心理測驗 (36)
笑話 (34)
未分類 (298)
最新文章
2010-07-09
緋聞公主志
2010-06-03
2010-05-20
放書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 10 月 30 日  星期四   晴天


Halloween黎啦^0^ 開心 分類: 未分類

今日冇乜特別野發生`

朝早`

又好似平時咁`

6點半起身`

擦牙洗面`

跟住`

換衫`

梳頭`

之後`

聽歌`

著鞋`

出門口`

跟住`

落去搭巴士`

等左一陣`

巴士就黎啦`

去到葵芳`

去搭小巴`

番到學校`

又去搵我啲fd`

跟住又系度傾計`

我同Krystle超無聊`

系度話Stepy系灰姑娘`

又系度作野`

講佢嘅故事`

又話佢比人恰`

又話佢牙媽比人拉左去坐監`

=0=`

o咀`

之後`

我地今日系去操場line up`

跟住`

祈完禱`

番班房`

跟住就上堂上堂同上堂`

到小息`

Wendy話要問MS Ng攞果張去聽講座嘅通告`

我地陪佢去攞`

搵左好耐都搵吾到`

之後`

我地食完lunch之後`

又去`

最後`

都搵到`

之後`

我地見到令仔`

Wendy同佢個fd企系樓梯後面`

望住令仔`

(p.s令仔系樓梯隔離`)

跟住`

令仔走左上一樓staff room果度`

之後`

我地話要同Wendy上一樓`

嘿嘿=]`

(玩野`)

Wendy吾肯`

跟住`

都打鍾啦`

跟住`

我地話要行4號樓梯`

(p.s因為果度會經過staff room`)

嘿嘿=]`

旦系Wendy話要問佢個fd攞番張通告`

雖然`

佢最後冇行4號樓梯`

旦系`

佢上黎果陣用3號樓梯`

佢行上黎果陣`

令仔岩岩好用3號樓梯上班房`

哈哈哈哈哈哈哈`

超搞笑囉`

笑到我死死下`

跟住`

我地又上一大堆超無聊嘅堂`

跟住`

我就同Fanny上2樓`

佢學第二樣野`

我就去學結他`

我行到去果陣`

又見到令仔`

早知就叫Wendy同我一齊上去啦`

`<(奸笑)

哈哈哈哈`

跟住`

涯左差吾多9個字`

終於落堂啦`

哈哈`

跟住`

我同Amy一齊走`

我地今日都冇行右手面果條路`

(p.s因為有一次果度有隻狗`

嚇親我地)

(p.s講明先`

我系超驚狗嫁`)

跟住`

我就搭車去葵芳`

我醒起要買糖`

(p.s因為聽日系Halloween`)

交換糖就系我地嘅慶祝活動啦`

之後`

我番到石離`

我就即刻去惠康買糖`

睇左勁耐`

先買左一包糖`

好彩姐`

跟住`

番到屋企`

我就食飯`

隔左一陣`

我就去沖涼`

之後`

我就做功課`

嘩````

今日勁多功課牙`

>3333<

做左好耐`

跟住`

我就溫書`

溫完之後`

我去執書包`

之後`

我去練琴`

啲歌彈左一,兩次`

我就吾練啦`

跟住`

我又去睇書`

睇左好耐`

我超眼訓`

旦系`

我都上黎打左野先訓`

yEAh`=]

嗯~

好眼訓牙`

訓lu`

就咁啦`

吾講啦`

聽日仲要番學牙`

^0^