| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 30 日 星期四  |
Halloween黎啦^0^  |
分類: 未分類 |
今日冇乜特別野發生`
朝早`
又好似平時咁`
6點半起身`
擦牙洗面`
跟住`
換衫`
梳頭`
之後`
聽歌`
著鞋`
出門口`
跟住`
落去搭巴士`
等左一陣`
巴士就黎啦`
去到葵芳`
去搭小巴`
番到學校`
又去搵我啲fd`
跟住又系度傾計`
我同Krystle超無聊`
系度話Stepy系灰姑娘`
又系度作野`
講佢嘅故事`
又話佢比人恰`
又話佢牙媽比人拉左去坐監`
=0=`
o咀`
之後`
我地今日系去操場line up`
跟住`
祈完禱`
番班房`
跟住就上堂上堂同上堂`
到小息`
Wendy話要問MS Ng攞果張去聽講座嘅通告`
我地陪佢去攞`
搵左好耐都搵吾到`
之後`
我地食完lunch之後`
又去`
最後`
都搵到`
之後`
我地見到令仔`
Wendy同佢個fd企系樓梯後面`
望住令仔`
(p.s令仔系樓梯隔離`)
跟住`
令仔走左上一樓staff room果度`
之後`
我地話要同Wendy上一樓`
嘿嘿=]`
(玩野`)
Wendy吾肯`
跟住`
都打鍾啦`
跟住`
我地話要行4號樓梯`
(p.s因為果度會經過staff room`)
嘿嘿=]`
旦系Wendy話要問佢個fd攞番張通告`
雖然`
佢最後冇行4號樓梯`
旦系`
佢上黎果陣用3號樓梯`
佢行上黎果陣`
令仔岩岩好用3號樓梯上班房`
哈哈哈哈哈哈哈`
超搞笑囉`
笑到我死死下`
跟住`
我地又上一大堆超無聊嘅堂`
跟住`
我就同Fanny上2樓`
佢學第二樣野`
我就去學結他`
我行到去果陣`
又見到令仔`
早知就叫Wendy同我一齊上去啦`
`<(奸笑)
哈哈哈哈`
跟住`
涯左差吾多9個字`
終於落堂啦`
哈哈`
跟住`
我同Amy一齊走`
我地今日都冇行右手面果條路`
(p.s因為有一次果度有隻狗`
嚇親我地)
(p.s講明先`
我系超驚狗嫁`)
跟住`
我就搭車去葵芳`
我醒起要買糖`
(p.s因為聽日系Halloween`)
交換糖就系我地嘅慶祝活動啦`
之後`
我番到石離`
我就即刻去惠康買糖`
睇左勁耐`
先買左一包糖`
好彩姐`
跟住`
番到屋企`
我就食飯`
隔左一陣`
我就去沖涼`
之後`
我就做功課`
嘩````
今日勁多功課牙`
>3333<
做左好耐`
跟住`
我就溫書`
溫完之後`
我去執書包`
之後`
我去練琴`
啲歌彈左一,兩次`
我就吾練啦`
跟住`
我又去睇書`
睇左好耐`
我超眼訓`
旦系`
我都上黎打左野先訓`
yEAh`=]
嗯~
好眼訓牙`
訓lu`
就咁啦`
吾講啦`
聽日仲要番學牙`
^0^
|
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 389 | »
|