今日系SpOrTs dAy嘅最後一日`
玩得勁開心`
一番到去`
我就去搵Fanny同Yvonne`
跟住`
我見到Fanny`
見到佢之後`
我先見到Yvonne`
一睇到佢`
我就開始發癲`
系度狂笑`
哈哈`
佢地都比我嚇親`
真系超無奈`
跟住`
睇到Queenie同佢牙媽`
佢地話lunch果陣`
一齊去pizza hut`
(本身我同Fanny佢地都話去`
旦系Fanny又無啦啦話吾想去`
跟住無去`)
Blue house今次坐中間`
坐Yellow house同Red house中間`
哈哈`
旦系我想同Green house坐多啲`
因為Yvonne系Green house`
如果系咁嘅話`
我就可以同佢一齊坐`
跟住玩都痴左線`
旦系好可惜`
不過都好`
有得坐Yellow house隔離`
嘿嘿=]`
跟住`
我地有比賽`
5E果個人`
超勁`
跑得勁快囉`
睇到o哂咀`
到最後`
頒獎果陣`
我地Blue house攞得2個獎`
真系慘`
全場總冠軍系Yellow house牙`
~啊~
好慘牙
好想喊`
到走果陣`
我地班同老師講我地要影班相`
跟住`
我地去影`
搞左勁耐`
跟住走得果陣`
Yvonne無啦啦"禁"我落地下`
搞到我"食狗屎"
=333=`
超無奈`
跟住就真系走啦`
出到去果陣`
我同Krystle同Carmen一齊走`
因為我地都去搭港鐵`
我打比蔡心`
佢話佢要留堂=33=
Krystle佢地又話要去買野飲`
等左勁耐`
等到之後`
我地去搭港鐵`
跟住我就番左屋企lu`
下年BLUE HOUSE一定要高分過yellow house>33<
 
|