今日系SpOrTs DaY嘅第一日`
我吾識去=3=`
我跟住啲人行`
sPoRtS dAy超級無聊`
一啲都吾hIgH`
bLuE hOuSe後面果幾排果啲人佢地超冷靜`
(p.S我玩得好HiGh`)
就算我地bLuE hoUsE攞獎`
佢地都一啲反應都冇`
=3=```
個個吾系傾計...就系訓教`
超超超無奈`
0.0`
bLuE HoUsE勁慘`
明明我地攞左好多獎`
旦系比人扣左幾分`
因為我地有啲人報左`
旦系又冇落去比賽`
可能聽吾到啦`
真系勁慘`
GrEeN hOuSe超勁`
暫時最高分系佢地`
有前途`有前途`有前途`
嘿嘿=]`
------------------------------------------------
今日我同Fanny 同Manny系咁講`
有前途`有前途`有前途`
仲有`
有進步`有進步`有進步`
仲有`
有才華`有才華`有才華`
仲有`
好有錢`好有錢`好有錢`
同埋`
哎喲`哎喲`哎喲`
真系超搞笑`
-----------------------------------------------
我好想入YeLlOw HoUsE`
YeLlOw HoUsE啲人 又有錢`
YeLlOw HoUsE有多令仔`
=333=`
真系好想入YeLlOw HoUsE`
-----------------------------------------------
班際接力超慘`
淨系第一先有得攞獎`
我地班攞第二`
真系慘`
唉`
不過我地打氣果陣`
超HiGh`
我同依沙貝拉一齊玩`
我地無打氣`
旦系我地系度尖叫`
嘿嘿=]`
都系班際好玩啲`
------------------------------------------
我地bLuE HoUsE勁慘`
啲幹事貼左幾張紙出黎`
話:
"嚴禁飲食"
"嚴禁開遮"
"嚴禁做與陸運會無關的事項"
仲有`
"嚴禁遊蕩"
真系超無奈`
乜都嚴禁`
旦系其他社都冇`
得bLuE HoUsE有咋`
真系陰公`
|