今日睇櫻蘭(漫畫)
須王環超勁`
傻下傻下咁都可以年年考到第2名=3=
o咀`
--------------------------------------------------
我發覺漫畫版有D都幾無聊`
動畫版都好好睇`
旦系都系漫畫好睇D`
有多D內容`=]
2樣都好睇^0^