| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 23 日 星期四  |
好high`  |
分類: 未分類 |
今日上堂上得好辛苦`
都吾知系咪比Fanny傳染`
宜家我都病病地`0.0
真系慘`
今日上堂超眼訓`
旦系勁正囉`
今日系上星期五嘅堂`
頭果2堂英文比MS Sit 借左黎做圖書館堂`
yEAh!!!
正牙>33<
到放學果陣`
本身我要留堂`
旦系我要學結他`
所以無去到`
哈哈=]`
學結他果陣都好眼訓`
等到吾洗我彈果陣就訓落個結他度`
嘿嘿`
等到放學果陣`
我就即刻打比Fanny`
因為我地約好左一齊去葵芳買聽日食嘅野`
同埋去買雪糕食`
到左之後`
佢買左一隻碟`
一隻S.H.E 嘅碟`
佢話果隻碟好平`
隻碟90幾蚊咋`>33<
之後我地無去買雪糕`
因為我地都病左`
所以我地去左買壽司`
嘿嘿=]`
跟住`
我地坐埋一邊食`
食完之後`
我同佢去左小巧買夾同銀包`
(p.s系佢買咋..我無買`)
佢買完之後`
我地去買聽日食嘅野`
旦系我地睇左好耐都吾岩`
所以我地去左PK買野食`
我買左20.9`
Fanny買左30幾蚊`
佢真系有錢=3=
之後我就番屋企lu`
好想快啲到聽日牙>33<
哈哈哈哈`
|
« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 389 | »
|