今日`
超好笑`
哈哈
^0^
我地食lunch果陣`
"Yvonne"話要打劫`
佢問我要錢要命要底褲`
跟住`
我話`
梗系吾系啦`
要講"攞哂你啲底褲出黎"
跟住`
我地系咁笑`
之後`
我地食完飯落去操場`
我地繼續講底褲喱個話題`
哈哈
^0^
傾傾下..
我地見到Wendy`
果時令仔系我地後面`
p.s令仔`
系我地學校一個好令仔嘅人`
吾好懷疑牙`
雖然我地讀女校旦系佢真系好令仔嫁
所以我地拖左Wendy過黎`
跟住我地話助佢一臂之力`
推佢去令仔果度`
之後Wendy拒絕`
擾攘左好耐`
我地先放過佢`
跟住`
Wendy同"Yvonne"無啦啦系度相認`
原來佢地系同鄉嫁`
=0=
癲完之後`
我地繼續講底褲喱個話題`
我地又無啦啦話Winne系賣底褲嘅`
跟住`
"Yvonne"話佢條底褲比人偷左`
Wendy又無啦啦話佢吾著底褲`
=0=
Wendy一咁講"Yvonne"即刻勁大反應`
跟住`
"Yvonne"同Wendy又無啦啦話要去廁所搵番條底褲`
真系超無奈`
=0=
之後到上science`
"Yvonne"無啦啦又話底褲`
之後`
佢又問`
"其實系邊個講先嫁?!"
跟住我話吾知喎`
隔左幾秒`
佢又話`
"系你講嫁`
你話打劫先嫁ma"
跟住`
我地勁想笑`
旦系老師望住哂`
笑吾到`
>333<
好慘嘩`
跟住`
一落課`
我地就狂系度笑`
(yeah`我地忍左好耐嫁啦`)
哈哈哈哈哈哈
跟住`
我地見到Wendy`
之後`
我地話要同佢一齊行3號樓梯`
因為令仔個班房系3號樓梯隔離`
嘿嘿=]`
(明玩野)
旦系Wendy竟然話`
"我今日狀態吾好"
=33=
超無奈`
=0=
跟住`
我地聽到之後狂笑囉`
哈哈哈哈`
^0^
行果條樓梯`
見到令仔`
都要狀態好嫁咩?!
o左`
=333=
|