今日系Test day嘅第一日`
今朝早起身果陣`
覺得好緊張`
跟住`
我番到學校`
我就攞本書出黎溫`
之後`
Isabella無啦啦話`
"喱間學校啲人真系好乖"
我問佢點解`
佢竟然話系因為個個都系度溫書`
超無奈`
之後`
我地要去集隊`
同平時一樣系咁`
上到班房之後`
個個痴哂線話好驚`
(講明先`我無發癲又無痴線`)
當我想攞本書出黎溫多陣嘅時候`
老師就話要測啦`
一上去就要測`
搞到我覺得好似未準備好咁`
第一科考science`
我睇到份卷`
都okay啦`
不過有幾題特別難`
=33=
得果45分鐘比我地做`
我都系岩岩好夠時間咋`
好彩姐`
因為science系MS Leung監考`
所以`
測完science之後`
系MS Leung繼續睇住我地`
(因為我地測完之後有段時間比我地溫書`)
MS Leung就幫我地溫`
因為第二堂測嘅系英文`
(MS Leung系我地嘅英文老師`)
佢出左啲題目比我地做`
之後`
就夠鍾測lu`
旦系`
英文吾系MS Leung監`
系果個教CL嘅MR Leung`
=33=
之後`
我地就考lu`
我一睇到份卷`
~嘩~
我難牙`
做做下`
果個MR Leung無啦啦話`
"you have 10 min left"
>0<
果陣我仲有2頁未做牙`
果陣真系真想死`
不過`
好好彩`
最後`
我都做得哂`
之後`
到收卷果陣`
Winne竟然話好簡單`
佢真系勁`
不過`
有可能系我自己英文廢`
跟住`
系小息啦`
我地落去溫書`
旦系`
溫吾入腦`
>0<
~啊~
測social studies`
我最驚嘅一科`
小息完左之後`
我地番到班房`
就測啦`
攞到份卷之後`
我又覺得好難`
得果20分鐘`
>3333<
得番10分鐘果陣`
我仲有1頁未做`
(總共有3頁)
我仲要睇地圖`
搵左勁耐`
嘥左勁多時間去睇地圖`
旦系我一聽到得番10分鐘`
我就做左最尾果頁果啲選擇題先`
(我果陣系做哂第2頁嘅長答`)
不過`
最後`
我做得勁快`
所以`
都做得哂`
~yeah~
測完social studies之後`
就測中文`
到測果陣`
~嘩~
易過其他果啲好多牙`
勁開心`
我好快就做完`
跟住`
check完之後`
我覺得勁眼訓`
旦系又吾可以訓`
因為系我地個班主任監考`
>33<
跟住`
測完之後`
我地就食飯啦`
今日啲餐系亂攞嘅`
食乜餐都得`
yo`
旦系好可惜`
form1 同高form果啲無得放學`
=33=
我同Isabella去完洗手間番到班房見到Wendy同Queenie`
我一去到Queeine話`
"我地一齊去樓下食野啦`"
Wendy無啦啦話`
"行啦`我地去睇令仔啦`"
哈哈`
佢真系黑仔`
比我同Isabella聽到佢講喱句野`
我聽到之後`
即刻話`
"我聽到啦"
之後`
佢地就好快咁落左樓下食野啦`
哈哈`
之後`
我地去聽一個talk`
系講濫用藥物`
我地班吾知點解好high`
旦系其他班都無乜反應`
=33=
聽完之後`
就放學啦`
yo=]`
之後`
我同B班果個同Kelly一齊去搭412`
我地行行下發現Winne`Mondy同Suki系後面`
我地系咁傾計`
跟住`
我地就去左搭車lu`
今日勁早放`
搞到我勁早番到屋企`
2點幾已經番到去啦`
>333<
牙媽又吾系屋企`
佢陪佢表妹去海洋公園`
番到屋企`
勁無聊`
>333<
咁早番屋企`
之後`
我就玩電腦lu`
辛苦左咁耐`
玩下都吾系咁過分姐`
嘿嘿=]`
-------------------------------------------------------------------
~yeah~
約左蔡心聽日去接佢放學`
哈哈`
好想快啲到聽日牙`
蔡心`
你一定要等我牙`
>333<
--------------------------------------------------------------------
星期三測中史lu`
繼續努力`
我得嫁`
加油牙`
>00<
|