〢×。°I jUsT wAnT tO bE pReTtY[■*
kittyandmum
暱稱: 傲仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (389)
靈異 (4)
小說 (14)
心理測驗 (36)
笑話 (34)
未分類 (298)
最新文章
2010-07-09
緋聞公主志
2010-06-03
2010-05-20
放書
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 11 月 18 日  星期二   晴天


^0^ 開心 分類: 未分類

前日同尋日都無打`

=3=

今日打番`

我前日`

同芬仔去睇爆粗band友`

好好睇牙`

佢地首歌超好笑`

之後`

有一首英文歌`

成首歌得一個未嫁咋`

就系"fuck"

哈哈`

好搞笑牙`

---------------------------------------------

尋日`

勁慘`

我地跑9分鐘牙`

跑左16個圈牙`

>33<

搞到宜家成身都好疼`

~慘~

放學之後`

有社排睇`

系blue house 對 green house`

最後`

blue house系winner`

聽日系yellow house同red house牙`

吾知邊個同blue house打呢?!

希望吾系red house啦`

因為red house嘅排球好勁`

--------------------------------------------

今日上家政堂`

我地今日教整野飲`

我真系超好彩囉`

我系果組嘅2號`

有得飲朱古力`

哈哈`

1號飲可力`

3號就咁飲啲奶`

4號仲慘`

飲木瓜奶昔`

我飲左一啖奶昔`

~嘩~

好想嘔牙`

超難飲`

我最好彩`

得2號果啲最正常`

^0^

放學`

我搭412番屋企`

我落車果陣`

見到黃慧傻牙`

佢好可愛牙`

哈哈`

-------------------------------------------

星期五就系school picnic啦`

我地勁慘囉`

要分級去`

>33<

我地form1仲要去2個地方tim`

去2個地方吾系問題`

最大嘅問題系`

我地去迪士尼........格離果個迪欣湖

同埋`

黃金海岸牙`

學校仲話要班際堆沙比賽`

真系超低能`

我果班啲人仲低能`

話要堆烏龜`

= ="

仲話要系後面堆啲蛋`

o咀`

都時都吾知點算`

>333<