前日同尋日都無打`
=3=
今日打番`
我前日`
同芬仔去睇爆粗band友`
好好睇牙`
佢地首歌超好笑`
之後`
有一首英文歌`
成首歌得一個未嫁咋`
就系"fuck"
哈哈`
好搞笑牙`
---------------------------------------------
尋日`
勁慘`
我地跑9分鐘牙`
跑左16個圈牙`
>33<
搞到宜家成身都好疼`
~慘~
放學之後`
有社排睇`
系blue house 對 green house`
最後`
blue house系winner`
聽日系yellow house同red house牙`
吾知邊個同blue house打呢?!
希望吾系red house啦`
因為red house嘅排球好勁`
--------------------------------------------
今日上家政堂`
我地今日教整野飲`
我真系超好彩囉`
我系果組嘅2號`
有得飲朱古力`
哈哈`
1號飲可力`
3號就咁飲啲奶`
4號仲慘`
飲木瓜奶昔`
我飲左一啖奶昔`
~嘩~
好想嘔牙`
超難飲`
我最好彩`
得2號果啲最正常`
^0^
放學`
我搭412番屋企`
我落車果陣`
見到黃慧傻牙`
佢好可愛牙`
哈哈`
-------------------------------------------
星期五就系school picnic啦`
我地勁慘囉`
要分級去`
>33<
我地form1仲要去2個地方tim`
去2個地方吾系問題`
最大嘅問題系`
我地去迪士尼........格離果個迪欣湖
同埋`
黃金海岸牙`
學校仲話要班際堆沙比賽`
真系超低能`
我果班啲人仲低能`
話要堆烏龜`
= ="
仲話要系後面堆啲蛋`
o咀`
都時都吾知點算`
>333<
|