*尋日*
我好似平時咁番學*
到最後果2堂系P.E堂*
本身我好驚上*
旦系尋日果堂系打排球*
我勁開心囉*
我地教下手發球*
我打果陣*
我系咁諗住蘇穎怡有幾賤*
竟然比我打到勁高同勁遠囉*
果然系一個賤人*
(p.s你地打排球果陣都要諗住蘇穎怡啦*)
有一球差啲打到去1D課室啦*>33<
---------------------------------------------------------
到放學果陣*
我地又有社排啦*
系BLUE vs RED*
我地blue house輸左囉*
我勁hurt牙*
最後果局15比11牙*>00<
~嘩~
果一刻真系勁想喊囉*
紅社嘅人又系度曬命*
食屎啦*
----------------------------------------------------
*今日*
我今日有TL牙*
超正囉*
整三文治*
我地一上完堂*等緊睇社排果陣*
我地系度食野*
連Fion姐都比我地吸引過黎*
好搞笑牙*
----------------------------------------------------
今日系GREEN vs YELLOW*
GREEN HOUSE輸左啦*
睇依沙個樣好似好hurt咁*
不過又系嘅*
佢地打三場輸足三場*
難免佢咁傷心嘅*
----------------------------------------------------
我覺得紅社啲人好賤囉*
第一*蘇穎怡系紅社嘅*
第二*佢地打排球果陣勁賤囉*
佢地成日陰人架*
第三*佢地紅社啲人睇社排果陣*
系咁叫"出界"*
~妖~
真系想佢地去死*由其是蘇穎恰*
------------------------------------------------
吾知聽日系藍社對邊個社呢?!
好想快啲到聽日放學之後牙^0^
|