唔洗補習啦,超開心呀!!
今日考樂理啦!!好緊張呀~!!!唔知考卷難唔難呢?!
我知比賽日期啦!!!鋼琴係2月25號下午2:15呀;小提琴就係3月5號呀!!!就嚟比賽啦!!!比心機呀!!!
我好悶呀,兒家一日到黑都喺屋企,又冇野做喎..唉..真係想有個人日日陪我去行街呀~~!!!>3<