最近我洗多左錢呀,我要開始儲錢啦!!!!
今日去潘婉芬屋企呀,未去過......嗯.......聽咪咪姐講,佢屋企應該幾好ge!!!
又要學小提琴啦,真係唔係幾想學呀,不過我學埋第2期就唔洗學啦!!仲有呀,小提琴就嚟要比賽啦,我都未練好,點算呀!!
2月2號考樂理呀,好難呀..唉miss仲話星期日要測驗.唉死梗啦點算好呀!!..唉..