我想同牙Ming去睇多次<<我的最愛>>牙!!~我牙媽又唔知發乜神經邊度唔我比去>3<唉~好無奈囉...我乜大話都講哂啦!!~又話去同學屋企,又話去睇卡通片,又話去行街,又同佢講我去圖書館,但係...佢都唔比...唉~我諗我以後想出街都好難啦!!~