哇...之前出左triP,,跟住都冇上Bl0g啦....真係好耐好耐啦....
今日{08年8月22號}朝早7點幾果時掛左8號啦~~~!!!到1點幾2點果時天文台轉掛9號w0~~~
真係好耐冇《開波》啦...今次開既竟係5年幾冇開過既《9號波》牙!!!!!!屋企D野都吹都咩咁...真係好耐啦!!!睇離今次呢場《波》都有排打囉......仲要今次係吹正HK **=]
...如果天日8號意上咪好囉.....我天日仲要番學pin班日-__-v {都知冇理由架啦,,咪諗Y野啦}................
|