s0rRy牙咁多位...琴日呢,我同牙媽&牙哥去左book展,但係我番來之後太累,,咁就冇寫到BLOG...我地e+講番琴日單野先~
-----
2008年7月25日 星期.....5 @@ 天氣: 爆熱
今日,,我呢就同牙媽&牙哥去左book展~幾開心架!!
我地9點幾就起身啦**跟住搞到10點幾先至出得門口 - -"
跟住我地就去左撘火車啦..去到紅磡先至落車''
跟住就去撘104號巴士,撘到去灣仔落車..
跟住就1路行牙行...行到去唔知冰度跟住停左- -"果時牙媽&牙哥提議去食D野先,如果唔係1間去到book展要食野就要出番來,唔可意再入book展,開頭我都唔想咁,但係後尾就都係去左食野''仲食左m記!!!!!好好味!!!!!
食完野就1路我地既行程啦~~~上左天穚之後就1尾跟住D人行(因為D人個個都係去book展架ja),行行吓....話咁快我地就到左會展啦@我地就跟住D人去buy入場"fly",果時都唔算係好多人,,但係跟住去到1號HeLL果時開始D人就入晒去...,咁我地咪上左去2號HeLL囉~
我地去到2號HeLL果度行,果到都唔多人,已算係安靜D同埋好小人架啦...我地個2號HeLL都算多野,,第1本buy既book就係牙哥果本唔知咩鬼野"X佳始終有你 X創人至新作 潮童不宜 林忌"...跟住牙媽buy左D唔知咩學英文既book,,buy左................4本!!合共係100蚊!!跟住係咁行...但係我就連1本book都冇睇岩- -"
跟住就係咁行,係咁行...行行吓行左去"共和媒X"果度w0!!咁牙哥咪走鬼左入去睇~跟住牙媽叫左我去睇book,睇吓有冇岩既咁w0~咁我就去左睇啦..睇左1本岩我架啦!!佢叫做"Yahoo!知識+達人 有問有答200" 跟住牙媽同我睇左小小佢講D咩,跟住就幫我buy左啦~我終U都buy左我今日既第1本book啦~~~我畀完$$之後個姐姐話有野送,咁我咪去睇吓佢送咩畀我囉。佢送左1個X計識畀我,仲叫我去抽野,,但係佢都估唔到我叫左牙哥去抽=__=||但係牙哥有小小粗老,抽左2粒出來-0-跟住個姐姐話:「你地抽左2粒w0,咁我畀個野你睇吓要冰個丫!!」咁跟住我同牙哥就去左睇l0,牙哥抽左紅同錄,紅係層層X,錄係COM章,我地要左個層層X囉~個層層X好鬼屎細個,牙媽話畀我地去trip果時玩=___=||| 跟住我地行到2號HeLL都冇咩野好睇,咁就走左...
跟住唔知做咩要爆轉先至落到去下面...
跟住我地see到有個小食部,牙哥話想食野,我地就去左睇,牙哥要左個碗仔賜,我就要左個爆X''牙媽仲話牙哥果碗咁既「碗仔賜」係揾D粉C做賜..笑到我咩咁/\/\
我地仲諗住去行埋個1號HeLL..只可惜...已1點幾2點啦!!!!!係e個時間係book展既至多人,相信大家都應該係知道架....
咁我地咪BaCK左1陣囉...我地buy左2本牙呢牙!!係我同牙哥好鬼中意睇既book來架!!牙呢仲要係至新果2本,係"車仔ME"同埋"酥炸X鉗"~~
跟住呢..我明明睇到果本我至中意睇既馬仔,仲要係至新果本"我的低能婚禮"架ma,我仲企左係度睇左1陣tim架!!但係點知牙媽又話:「你都buy左2本牙呢啦!!仲點要buy呢個咁既馬仔丫?!?!你本咁既馬仔都係講D低能野之mA,唔屎buy架啦!!」哇我果時真係憎死牙媽牙!!!呢本馬仔係我至中意睇架!!仲要得番5~6本架ja!!!!鳴鳴...果本馬仔我都有份架!!我有馬仔個網丫ma,我上過好多次架啦!!佢問我地下次想出咩book,我投左n次叫佢出"我的低能婚禮"架!!!!!!同埋"我的低能婚禮"呢本野仲要係至多人投架!!!我諗到呢度就好唔開心啦...鳴鳴... ..
跟住我地3點左右就走左啦...因為我4點6個字要去上c0usE...
跟住我地就去左撘23號巴士,到左銅囉灣圖book館先至落車..我地就上左圖book館..等到4點中我地去左7仔食野,食左個B SeT,仲飲左杯思樂冰~
我4點6個字上c0usE啦,5點6個字放學囉''
我上完c0usE之後,同牙媽&牙哥撘火車由紅磡撘番番去大埔囉..今日有小小唔開心,但係都唔錯,0k開心既>_<~~
-----
琴日單野講完啦,我會過多1陣再同大家講今日既野***886~~
|