晴晴BLOG
呢個BLOG係講好多好多野架,,歡迎來留吓cm咁啦,,但係你都要好似我咁,,日日更新,日日上''
至後..希望大家會中意啦!!!
kittyho0305
暱稱: 晴
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇上bl0g啦!!
好耐冇寫blog啦~~
畀人點左名- -
悶...玩點名/\/\
好耐冇上...掛9號啦!!
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 37
今日人氣: 1
累積人氣: 364
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 26 日  星期六   酷熱


琴日D野 愉快 分類: 未分類

 s0rRy牙咁多位...琴日呢,我同牙媽&牙哥去左book展,但係我番來之後太累,,咁就冇寫到BLOG...我地e+講番琴日單野先~

-----

2008年7月25日   星期.....5   @@ 天氣: 爆熱

今日,,我呢就同牙媽&牙哥去左book展~幾開心架!!

我地9點幾就起身啦**跟住搞到10點幾先至出得門口 - -"

跟住我地就去左撘火車啦..去到紅磡先至落車''

跟住就去撘104號巴士,撘到去灣仔落車..

跟住就1路行牙行...行到去唔知冰度跟住停左- -"果時牙媽&牙哥提議去食D野先,如果唔係1間去到book展要食野就要出番來,唔可意再入book展,開頭我都唔想咁,但係後尾就都係去左食野''仲食左m記!!!!!好好味!!!!!

食完野就1路我地既行程啦~~~上左天穚之後就1尾跟住D人行(因為D人個個都係去book展架ja),行行吓....話咁快我地就到左會展啦@我地就跟住D人去buy入場"fly",果時都唔算係好多人,,但係跟住去到1號HeLL果時開始D人就入晒去...,咁我地咪上左去2號HeLL囉~

我地去到2號HeLL果度行,果到都唔多人,已算係安靜D同埋好小人架啦...我地個2號HeLL都算多野,,第1本buy既book就係牙哥果本唔知咩鬼野"X佳始終有你 X創人至新作 潮童不宜  林忌"...跟住牙媽buy左D唔知咩學英文既book,,buy左................4本!!合共係100蚊!!跟住係咁行...但係我就連1本book都冇睇岩- -"

跟住就係咁行,係咁行...行行吓行左去"共和媒X"果度w0!!咁牙哥咪走鬼左入去睇~跟住牙媽叫左我去睇book,睇吓有冇岩既咁w0~咁我就去左睇啦..睇左1本岩我架啦!!佢叫做"Yahoo!知識+達人 有問有答200" 跟住牙媽同我睇左小小佢講D咩,跟住就幫我buy左啦~我終U都buy左我今日既第1本book啦~~~我畀完$$之後個姐姐話有野送,咁我咪去睇吓佢送咩畀我囉。佢送左1個X計識畀我,仲叫我去抽野,,但係佢都估唔到我叫左牙哥去抽=__=||但係牙哥有小小粗老,抽左2粒出來-0-跟住個姐姐話:「你地抽左2粒w0,咁我畀個野你睇吓要冰個丫!!」咁跟住我同牙哥就去左睇l0,牙哥抽左紅同錄,紅係層層X,錄係COM章,我地要左個層層X囉~個層層X好鬼屎細個,牙媽話畀我地去trip果時玩=___=||| 跟住我地行到2號HeLL都冇咩野好睇,咁就走左...

跟住唔知做咩要爆轉先至落到去下面...

跟住我地see到有個小食部,牙哥話想食野,我地就去左睇,牙哥要左個碗仔賜,我就要左個爆X''牙媽仲話牙哥果碗咁既「碗仔賜」係揾D粉C做賜..笑到我咩咁/\/\

我地仲諗住去行埋個1號HeLL..只可惜...已1點幾2點啦!!!!!係e個時間係book展既至多人,相信大家都應該係知道架....

咁我地咪BaCK左1陣囉...我地buy左2本牙呢牙!!係我同牙哥好鬼中意睇既book來架!!牙呢仲要係至新果2本,係"車仔ME"同埋"酥炸X鉗"~~

跟住呢..我明明睇到果本我至中意睇既馬仔,仲要係至新果本"我的低能婚禮"架ma,我仲企左係度睇左1陣tim架!!但係點知牙媽又話:「你都buy左2本牙呢啦!!仲點要buy呢個咁既馬仔丫?!?!你本咁既馬仔都係講D低能野之mA,唔屎buy架啦!!」哇我果時真係憎死牙媽牙!!!呢本馬仔係我至中意睇架!!仲要得番5~6本架ja!!!!鳴鳴...果本馬仔我都有份架!!我有馬仔個網丫ma,我上過好多次架啦!!佢問我地下次想出咩book,我投左n次叫佢出"我的低能婚禮"架!!!!!!同埋"我的低能婚禮"呢本野仲要係至多人投架!!!我諗到呢度就好唔開心啦...鳴鳴.....

跟住我地3點左右就走左啦...因為我4點6個字要去上c0usE...

跟住我地就去左撘23號巴士,到左銅囉灣圖book館先至落車..我地就上左圖book館..等到4點中我地去左7仔食野,食左個B SeT,仲飲左杯思樂冰~

我4點6個字上c0usE啦,5點6個字放學囉''

我上完c0usE之後,同牙媽&牙哥撘火車由紅磡撘番番去大埔囉..今日有小小唔開心,但係都唔錯,0k開心既>_<~~

  

-----

琴日單野講完啦,我會過多1陣再同大家講今日既野***886~~

  

2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


幾開心 開心 分類: 未分類

 今日,,係我放暑暑既第....唔知幾多日=,="

今日都算開心既~今早起身就開左電腦-0-

跟住就係咁睇野係咁睇野囉...仲玩左小小gAmE!!

跟住就走左去食野囉,但係果時就0ff左電腦┐

跟住到差唔多1點9個字先開番電腦..

咁我就去左睇人地個BLOG(係朋友個BLOG,佢作左D文,叫左我去睇〞),哇!!佢果個BLOG有73頁咁多牙!!睇到我呢....(*&^&*(*&^%左= =||

跟住我自已又走左去作文,,個文章名係........唔話你地知住,我p0出來果時你地咪知囉/\/\

  

就係咁啦..跟住我又再次0ff左部電腦,咁牙哥果時開左''咁咪去睇吓佢搞咩囉@@佢個gAmE都幾得意架!!!搞到我好鬼屎想玩tim- -

咁我睇睇吓就到e+啦~_~

  

今日都唔錯..幾開心/\/\

至後,希望你地生活得開開心心!!