kittytsang05

暱稱: 吉
國家: 香港
MORE...  



2005 年 12 月 1 日  星期四

 

勁開心呀!!!>33333<"" 愉快

今日係旅行日呀>v<"""   返到去就搵曉燕佢地啦.....但係唔知係邊囉-3-

就去左妍妍果邊啦~~之後坐陣.....搵返佢地.....去集隊啦~~我地跟c班車呀......又等左好耐先有車喎!!!

成個幾鐘先去到.....唉*佢地班人又係度唱歌~~乜歌都有囉~!!then落車要行段路先去到....好攰囉!!!去到就搵爐啦

~a班明明快我地好多.....但係....我地去到佢地都未黎...原來係miss lee帶錯路~~~真慘*

之後呀蚊就透爐啦!!!  個男仔係廢架囉!!!女仔都勁過佢!!!!-333-呀蚊好勁呀~~~

好鬼死令呀個火>3333<""d野燒左唔係好耐就食得啦!!!!勁正呀!!^^""燒左好多野食之後就去搵so c啦~

佢俾左條腸我食呀>v<"""多謝你呀!!!^^"好好食呀~~haha*then返去燒返腸俾佢食.....拎去ge途中.....

俾紀子攞左一條黎食呀=33=""好彩仲有一條俾so c食>33<""之後又返去......再燒過~~

唉~~我燒棉花糖燒到著火囉=3="""笑死~~之後到big力燒啦~~我提左佢唔好學我.....話口未完就

即刻著火...仲要燒哂3粒添!!!-33-"仲趺埋落地....過左陣就自己踩返落去!!我同細細粒笑到死呀>v<"""

跟住食粟米啦.....好sweet呀>3333<"但燒到"lon"哂.then拎返d蕃薯上黎......岩岩吳sir行過黎~

呀蚊好激動咁撩d蕃薯上黎....吳sir就叫佢唔好咁激動~哈"d蕃薯之所以會著火都係因為

曉燕醒目囉!!佢用報紙包蕃薯囉!!!話係佢小學呀sir教架喎!

又係笑死左囉!唉~~好醒呀你!!好彩吳sir幫手~~/\/\""

去toilet都要行好遠囉!!攰到死!!!=3=""差唔多就返去啦.....去so c果邊玩!!

then執野走人~~~紀子同陳家豪勁叫我地影相......一定有目的架囉-3-"""我唔會中招架!!kaka*

走果陣就一齊影左張大合照~!^^""好開心呀>v<"""之後一路行返落去果陣同呀蚊,紀子同陳家豪勁玩~~

又叫我影相囉.......又分開我同呀蚊~~不過最後都冇影~~哈""下次先啦~^^"都唔知你地會做d乜囉!

之後落去等車.....我地last先有車囉=3333="""上到去佢地又唱歌囉!!!有女校男生,女人味,呀旺隻歌,友共情,

IQ博士.....連勁歌金曲都有=3="""唉*我開到部mp3最大聲都唔係好聽到部mp3唱乜囉!!!想訓都訓唔到呀!!!

唉.....都唔知陳暢豪點解會訓到架!!-3-""落車之後同so c,tracy,呀ling,阮阮,蚊g去新都食野~

 過大海食呀.....好飽-3-"""講左好多野呀~!之後行街街......

記住我地ge PROMISE呀*haha"

今日好開心呀!!

p.s.   曉燕我地一齊脫呀>3333<""

刊登時間︰2005-12-01 08:14 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]