kittytsang05

暱稱: 吉
國家: 香港
MORE...  



2005 年 10 月 21 日  星期五

 

哈哈!!! 愉快

琴晚好嬲囉*but....唔係好想講!!!唔關學校事架....係我打波d fd je~

講返今日啦!!!!都幾開心呀今日!!!第1堂唔駛上啦....勁正喎!!o係度食野咋我地~~佢盲架=o=""

好彩唔係丁爸上咋.....哈""都有幾多野食架....d人可以自出自入架囉!!!/\/\*

bio*我得15分咋!!!!勁唔据囉!!!我唔知果題up乜呀...如果唔係我一定20分囉!!!!好想打爆佢呀T/\T好想喊架....

唔知點解會咁蠢囉!!!! 感覺到自己好失敗囉!!!!唉*之後dict啦....如果冇數錯...我應該錯左3個咋= =""

之後lunch俾人問話= ="""我好肯定果個唔係我囉!!!哼*gd point呀啦!!!!\./我知道左好多人地ge野啦而

家.....haha*唔該哂你喎!!!!紀梓洭 之後擺脫左佢之後就同囡囡去左搵張sir 啦~!順便睇埋閃避球咁啦.....

3c 輸左~!仲以為佢地羸梗添!!!=3=""then上埋last果兩堂就去左hall 睇school tour 啦*

唉*完全失望囉~冇stephy不得止.....仲要得krusty,kiki,kenny同埋唔知乜水囉= =""勁冇癮囉~~唉*

希叔就勁啦~~~最令仔=o="""搞野....之後佢派左d唔知乜俾我地~~o咀到爆*但係廢架囉~~除左支野*

算吧~之後就走人落樓下打波luu*

刊登時間︰2005-10-21 10:31 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]