kittytsang05

暱稱: 吉
國家: 香港
MORE...  



2005 年 10 月 7 日  星期五

 

悶* 驚訝

打返琴日先啦~*

琴日返去冇乜野呀....淨係lunch咬手瓜.....輸左~當然啦....紀子喎!!!左手未夠2秒就衰左啦~= =""

之後放學去打波囉....唉*呢排冇乜mood呀""!

今日*唔記得take地理bk囉~~打電話叫媽媽take返黎....做得好辛苦架我~!!唔想就咁就衰左呀!!!\./日頭中文

ut...ok識啦都....英文堂派test paper= =""唉*好差呀!!33/50咋....點解可以咁低分架?><""

好對唔住自己囉....唉*希望中文考好d啦!!!><""之後lunch啦....食野之後傾計,,,冇乜野做lu!!

放學同勁多人搭車~~好似6個呀= =""俾我知道左個消息~聽完之後勁開心~~想知??問我啦!!XDD""

同au yeung & 菜菜子去m記....差d斷呀隻手...au yeung!!!!!返屋企之後去打波啦......

就是這樣了!!!

刊登時間︰2005-10-07 10:53 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]