2009 年 11 月 7 日  星期六   陰天


係呢日我唸係我呢幾個月黎最唔開心既一日... 傷心分類: 未分類

 呢一日對我黎講係一個好難受既一日

因為呢個禮拜終於都完啦

好開心

因為考完統測

唸翻起呢個禮拜

有好多唔開心既野發生

例如係調位..

我其實好無奈

因為知道你想坐我個位

但係又唔係我可以話事

回解你要無啦啦同我講,,,

''最衰都係你啦,,,搞到我坐唔到個個位''

我無可奈可...因為呢d野唔到我決定...

我只可以講我覺得人係唔會同朋友講d咁既野...

可能你只係一時口快

但對我黎講意義好大

你既一言一語話比我知

你唔友善

或者係我錯覺

但係我真係好唔開心對於呢件事

 

第二件事就係

點解次次都係話我妒忌,,,在意?

我只係覺得點解次次都要咁講

又唔理我感受

到底你有冇認真聽過我講任何一句說話?

我真係好想知

 

統測考完啦

派左2份啦

英文差到傻呀/_\

唉...

mAthS重更加唔洗講啦

一定差

可能得1, 2分

或者我要更加比心機聽書啦

加油; D

發表時間:2009-11-07 01:08 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kittyyam 的日誌)


kittyyam 於 2009-11-07 06:56 PM 發表:
知啦^[++++]^
時間會沖淡一切;]
有你地既支持一定好快無事*v*
多謝你地咁caRe ab0ut ME=]]!!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tracy159852 於 2009-11-07 06:36 PM 發表:
傷心既事總會過既``只要淡忙左就會開心好多ga la``加油la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ic2crem 於 2009-11-07 07:21 AM 發表:
我地一齊加油(!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





kittyyam
暱稱: 敏
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最新文章
今日我有d不安....
今日,,對我黎講,,係一...
今日去左補春個生日Pa...
係呢日我唸係我呢幾個...
好悶呀今日...~_~
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 316
最近訪客
最近沒有訪客