2009 年 11 月 7 日 星期六  |
係呢日我唸係我呢幾個月黎最唔開心既一日...  | 分類: 未分類 | 呢一日對我黎講係一個好難受既一日
因為呢個禮拜終於都完啦
好開心
因為考完統測
唸翻起呢個禮拜
有好多唔開心既野發生
例如係調位..
我其實好無奈
因為知道你想坐我個位
但係又唔係我可以話事
回解你要無啦啦同我講,,,
''最衰都係你啦,,,搞到我坐唔到個個位''
我無可奈可...因為呢d野唔到我決定...
我只可以講我覺得人係唔會同朋友講d咁既野...
可能你只係一時口快
但對我黎講意義好大
你既一言一語話比我知
你唔友善
或者係我錯覺
但係我真係好唔開心對於呢件事
第二件事就係
點解次次都係話我妒忌,,,在意?
我只係覺得點解次次都要咁講
又唔理我感受
到底你有冇認真聽過我講任何一句說話?
我真係好想知
統測考完啦
派左2份啦
英文差到傻呀/_\
唉...
mAthS重更加唔洗講啦
一定差
可能得1, 2分
或者我要更加比心機聽書啦
加油; D
| | 發表時間:2009-11-07 01:08 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
知啦^[++++]^ 時間會沖淡一切;] 有你地既支持一定好快無事*v* 多謝你地咁caRe ab0ut ME=]]!!
|
|
|
傷心既事總會過既``只要淡忙左就會開心好多ga la``加油la
|
|
|