今日我又多左個呀哥Lu:Bill&林明偉&飯精[[呢3個呀哥係最關心鍚我ge]]*
刊登時間︰2006-05-12 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日好Lun熱呀,曲街,搞到我暈暈地,頂個太陽唔順…lunch呀媽打俾我,話今日唔接我,但叫我叫Bill"黎接我,好Hapi 呀!Bill''同飯精"黎接我同呀魚."..*佢吔去左我Home涼冷氣兼玩啤牌,輸清光,無奈"跟住林明偉'' 又黎左我Home...全體食In..搞笑…之後飯精"陪我拎可樂,我同佢傾左好多野,成個人舒服哂!哈哈,拎完之後,見到Bill"同林明偉",話去食野*Hee~我冇去食,去左揾WTH"...叫我陪佢,無聊……!10分鐘過後,去揾返果幾丁友,Haha~周圍行…
刊登時間︰2006-05-10 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
尋晚發高燒,好熱,好辛苦呀!仲有暈糊糊禁樣....." 今日冇返到學…喺Home發花癲,冇野做,訓左覺zZΖ,3點9果陣..呀魚call我,叫我揾佢,見佢好唔Hapi,擔心中!!唔好諗禁多啦,你喊出黎,我陪你1齊喊,無論點樣...我都陪住你*呀魚:我吔個個都會支持你,願意同你傾訴*
再這樣下去,我頂唔順架啦.."
刊登時間︰2006-05-09 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]