| 2006 年 4 月 21 日 星期五 |
 |
   
|
| ....I ' m Death |
|
今日收到個不開心的消息...係咩就唔講喇…唔想唔開心呀!我唔想你有事呀—呀喬!2點幾同美欣去mk先,之後美欣陪我買褲同皮帶,1set禁架~超好睇!哈哈。。。跟住呀gill同砲頭黎了!無無聊聊禁樣行了4個字到返新浦崗揾何亨佢吔囉,首先去京都打機,又跟住喺公園sit下…好白痴呀!就發癲喇。好煩呀,煩死人啦〥 我好辛苦呀...有d唔想拍拖,但係我又講唔出分手呢樣野,唔想Hurt到佢,有咩辦法幫我呀!我的朋友中,每1對情侶都 1 係拍拖…1 係分開…1 係有人為了不想再受傷害到別人而去外國…1係有人為了愛而死!死.......為了什麼?為了學業?為了家庭?為了朋友?點解有人禁傻去為了個唔愛你同分了手的人死…值得咩??


|
|
刊登時間︰2006-04-21 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
| 2006 年 4 月 17 日 星期一 |
 |
   
|
haha~~有d人冇打..Sorry^^  |
|
今日訓到2點…媽咪放假,同媽咪去了mk買33,橙色+深綠色橫間...超靚!諗住買恤3,買唔到,好失望呀*唉。。。
隨便列出你認識的二十位朋友︰
01) Fancy
02) Kamyi
03) Yuki
04) +瑜
05) Monkey
06) 呀Gill
07) 大忽忽
08) 何亨
09) 砲頭
10) Prince Ho
11) 呀Wing
12) 呀賢
13) 偉賢
14) 寳怡
15) 美欣
16) Sue
17) 詠兒
18) 燕珊
19) FiFi
20) 子謙
[6 號同邊個拍緊拖?]
9號
[9 號係男仔定係女仔?]
男仔
[如果 16 號同 12 號一齊,會唔會好正?]
唔會
[18 號同 5 號呢]
TB?
[17號讀緊乜?]
3C
[你同 12 號最後一次傾計係幾時?]
2006/04/16 21:30
[6 號最鍾意邊隊 band?]
唔知
[1 號有冇兄弟姐妹?]
有2個呀哥
[你會唔會溝 3 號?]
如果我係TB咪溝!
[咁 7 號呢?]
唔會...
[16 號係咪獨身?]
係@@
[15號姓乜?]
Wong
[10 號叫乜名?]
王子豪
[4 號最鍾意做乜?]
玩PC
[13 號吸引嗎?]
想嘔!
[14 號同 19 號會夾嗎?]
唔知
[20 號讀緊邊間學校?]
"卜記"
[隨便講 D 11 號既野俾我知?]
中2打鼓
[1 號呢?]
乜都作1餐
[3 號呢?]
好憎人地冇口齒
[你試過對 15 號有 feel 嗎?]
冇
[9 號住邊?]
CW
[4 號最鍾意乜色?]
7彩顏色
[5 號同 6 號係咪好朋友?]
幾啦
[7 號鍾意 20 號嗎?]
都唔識ge~又同性戀?
[8 號同 19 號呢?]
絕對冇可能
[你點識 2 號?]
幼稚園
[10 號有冇寵物?]
得兩條魚...
[17 號係咪有史以黎最性感既人?]
唔係呀

|
|
刊登時間︰2006-04-17 01:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 38 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|