我同[[你]]已經1齊了17日喇!我好開心呀…呢幾日,我1唔開心同喊,你就哄番我,我1呷唶/嬲你,你就解釋一切....要我相信你!禁當然我實相信你,因為我心裡…始終都最愛你,我嬲你,,,都係想你緊張我!!
刊登時間︰2006-03-26 01:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
點解個個人都好中2"賴"人,蠻不講理...係咪傻架!!我根本就冇講過,又屈我...想點呀你吔~頂……
刊登時間︰2006-03-20 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
上個禮拜五己經同梓豪1齊了 ,雖然我吔又唔係好中2對方…但係感情都好好,佢仲送了1條鍊俾我,都幾靚*哈哈!,尋日俾砲頭講中了樣野,就係【朋友都未做過...禁快拍拖】,呢句野令我諗起了好多野,係咩...喺到就唔講,1匹布禁長!!唉… 都唔知點解,硬係覺得我吔兩個唔夾禁。有時仲嗌交,原來佢都幾小器。但係無論點樣,
*我都永遠愛愛愛愛到你直至死﹍我會對你完全坦白的*
刊登時間︰2006-03-16 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]