今日無啦啦..好想發脾氣~簡直想打人禁濟"尋日大屎忽去找柏謙問野...點知問謙係咪追緊我ar...拍緊拖ar禁* 勁無奈囉!而家差唔多d人都知道la!~唉.......
刊登時間︰2005-06-01 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2005-05-30 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日雖然陰天...但係好好好熱熱....ar!!跟住返到學校裡.....我同恆講野,佢無la la唔理我..加上又熱喎!即刻又發脾氣lo....!又想打人ar~ 幸好有詠兒安慰我ar~先好反d咋~ ...
刊登時間︰2005-05-13 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]