| «‹ December 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
留下吧  |
分類: 未分類 |
8點起身食早餐!呢間HOSTEL同MALAY的不同大好多
而且係5人SHARE RM!.尋晚不是太慣不過今日都OK啦
去左開銀行買電話CARD..開銀行的人裊有趣送左本LIVE IN MELBOURNE同FIND A JOB俾我地
嘻嘻同寶寶迷路了好彩MEL的路很整齊四四方方咁最後都行到反去
食左個煎餅LUNCH...去左OUTLET到行一時之間對換不到個滙率..哈買野要諗好耐
明明HOSTEL話6點有PASTER食...點知趕住反黎話DUE TO ILLNESS CANCEL左
唯有出去食去CHINA TOWN食碟頭飯哈哈感覺好似地盤WATERLO
寶寶好叻呀佢識到朋友仔....而且我們的計劃打算留下在MEL和新朋友仔一起
在MEL留一陣啦要用下人際網絡的時候喇
今日有電話終於可以打喇...而且我電話第一日已經響...感覺太好了我不是一個人!
唔記得講食完飯我地去左賭場喔哈第一次真正入去..UM都唔似睇電影個D既
|
|
|
一個發臭的白男人一個加拿大女仔哈 嘻嘻明天又走喇^3^
|
|
|
五個人share..咁另外果兩個係乜野人呀?? 嘻嘻,過多一個星期倒你地計匯率就會好快嫁啦~ 食碟頭飯咁開心..好都好想食呀!! 你地會留幾耐?? 幾時開始去玩?? ^^
|
|