kiu in auz life^3^
kiuinauz
暱稱: kk
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
原來..
papa birthday
2010-06-15
travel to hospital@@
2010-06-04
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 33
今日人氣: 0
累積人氣: 994
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 15 日  星期二   雨天


2010-06-15 鬱悶 分類: 未分類

 

之前sms俾台灣的呀mark問佢一齊去水族館好唔好佢冇覆到仲以為佢唔鐘意我地點知前幾日本來係街到遇見佢佢仲主動同我地say hi…可惜傾左幾句佢有車要回家了..sms佢問多佢一次去唔去佢終於都覆喇不過話唔去因為太貴..um不過佢住個到好貴喎…就係咁sms問下hk黎既柏林睇下佢地點..佢地原來搵到工..仲叫佢介紹我地…點知今日佢突然話佢地唔再反去個到做…有d怪怪地咁我地仲去唔去好呢…琴日又係超市遇見小仲..佢問我地點…講完之後佢話我地住個到好貴……um不過我地自己睇報紙個d仲貴喎…係唔係我地俾人騙了…而且間屋仲要好差的…..唉呢幾日突然之間覺得我地係唔係俾人騙了…


今日一早就同大隻寶去睇眼…最後醫生都唔知點解..總之係瞳孔流血不過會自己好反咩藥都冇…又唔洗俾$就走得…究竟張單會唔會自己寄返hk???....







訪客留言 (返回 kiuinauz 的日誌)


MMinJAPAN 於 2010-06-17 08:08 PM 發表:
咁你地兩個會唔會自己去水族館呀?
你地而家住果到幾錢???
環境係點嫁?? 影d相post上fb俾我地睇下~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]