今日就去博物館,唔洗錢不過要人DONATION俾佢…少少地俾左1毫子佢,..勁驚呀!D展品好多好真...有隻從來冇見過既牛…個樣好搞笑好大隻..不過佢話已經絕種了,..D博物館冇人行又黑黑地.感覺不太好..快D行完快D走..之後就去左BELL TOWER同碼頭,仲買左飛聽日出海去^^有個新的同房…佢冇啦啦訓覺既時候係到自己講野仲好似發夢有人打佢咁…係到講FUCK…我以為佢碌左落床…又唔知佢對樓上的寶寶做咩…搞到醒左一醒訓唔著…