今日一早起身就出海去去FREMANTLE,個海真係好靚,一落船就去搵免費車搭車遊一個圈,再去MAIN STREET行,行左MARKET,原來MARKET係咁既,買蔬果真係好平,其他野..都冇咩用得著..好想食FISH&CHIP不過好貴…我有錢我一定會再去食海鮮!!!行左地圖上介紹要行的地方,都係博物館個D有一個叫FOUND HOUSE的地方很靚好似希臘咁好鐘意呀個海又大又藍好正最後回程坐火車…我地發現左同房隻腳睊哂…而且佢晚上唔知係到煲D咩…成間房勁嗅…每次去完街反黎都好嗅…