因為冇野做既關係訓到11點幾先起身…起身都唔想出房..因為出面好煩….d人日日夜夜都係到煮飯..我們的房就在廚房旁…日日夜夜都講d唔係好明的普通話…好煩..一出去d人又用好奇怪的眼光望住我地….好驚囉…