都係等工…冇野做咁就睇下戲啦今日仲和寶寶談心了..很高興我喜歡和寶寶談心…不過又唔鐘意呢個地方…呀王青叔叔話佢仲有幾日就走…好似放監咁哈哈哈..個到真係幾監因為咩都冇..連廁紙都冇…我地就好似難民咁..要人地得閒先可以車你出去買菜…我地冇去..就食罐頭啦…不過都有d antie好人既請我地食雞翼同雞蛋….除左佢地其他人都好似好怪咁望住我地又唔講野…