kiu in auz life^3^
kiuinauz
暱稱: kk
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
原來..
papa birthday
2010-06-15
travel to hospital@@
2010-06-04
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 1006
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 1 日  星期二   晴天


2010-06-01 分類: 未分類

 

昨晚決定了都係走吧..因為就算有工做..但係住係呢到….tony講左個大話我地要反hk喇…佢車我地反去火車站…佢仲話如果再反黎可以搵佢佢有工呀…um…客氣地多謝左佢….雖然佢話幾日房錢唔計不過車我地出火車站30元佢都有賺….算吧…反到perthcall楊成…最後我地都係去反楊成到住…突然之間覺得楊成的家已經好好了..^^他人也很好沒有再收我們早走了那2日的錢…






訪客留言 (返回 kiuinauz 的日誌)


MMinJAPAN 於 2010-06-10 10:22 PM 發表:
點解要呃果個人話返香港呀??
响佢到住有咩野唔好??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

no they all are malasiyan and illegal labour in there
the room is very dirty...and so many people in one house almost 2X...
and he didn't offer the job to us...we just wait and do nothing in the room!
the house is far from city when u go out there are nothing only the sand
Posted at 2010-06-11 03:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]