昨晚決定了都係走吧..因為就算有工做..但係住係呢到….同tony講左個大話我地要反hk喇…佢車我地反去火車站…佢仲話如果再反黎可以搵佢佢有工呀…um…客氣地多謝左佢….雖然佢話幾日房錢唔計不過車我地出火車站30元佢都有賺….算吧…反到perth就call楊成…最後我地都係去反楊成到住…突然之間覺得楊成的家已經好好了..^^他人也很好沒有再收我們早走了那2日的錢…