我都系唔玩Q2a了.
退山lor.
以後我就唔會再玩了.
一D都唔好玩.又冇人黎我Q2a
有冇人留言俾我.
我整得點靚有乜用啊.
我都系用翻163.
第二就系我唔再玩系因為一個人,
佢玩我唔玩;
哼.