皮皮日曆、
最新文章
如果要黎我部落格請到...
退山唔玩Q2a
好友名單
尚無任何好友
2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


退山唔玩Q2a 分類: 未分類

我都系唔玩Q2a了.

 

退山lor.

 

以後我就唔會再玩了.

 

一D都唔好玩.又冇人黎我Q2a

 

有冇人留言俾我.

 

我整得點靚有乜用啊.

 

我都系用翻163.

 

第二就系我唔再玩系因為一個人,

 

佢玩我唔玩;

 

哼.

 




訪客留言 (返回 kiukiucandy 的日誌)


Beewen21 於 2010-05-21 10:58 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherry11club 於 2010-05-20 08:44 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]