今日11點到就起左身luu*
之後係到睇雙子神偷-,-`Xd.
老母又買左粥比我食*o* Thz<3
之後約左Yankee出黎;')
Yankeee黎左我屋企`
佢係到玩電腦.我係到玩nds.我表弟係到ps2-_-`
之後整野.就出左去`
陪Yankee買3-,-
想買好多野ahh我t^t.
貪心的 是我嗎-3-*;!?
買完之後去左Yankee屋企.
Then去左搵女鬼-_-
陪佢去佩C0nnn,
佩完佢就去左天水圍`話1陣番黎元朗比番電話我`
到依家.n0w* 佢人影都冇隻-v-
女鬼女鬼. 你在哪裹t^t
正宗既飛機鬼-,-凸
|