HEY♥HEY :)
今日總算不幸!'-,-
不過都有搞笑野既,呵呵`
就係`
叉喊包原來係傻既-,-比人笑佢喊都係笑-0-
仲有幫人地改花名-v-
叉喊包,大笑包! xd'
仲有. 小欣連自己電話Number幾號都唔記得-_-
大忽仲搞笑!
乜都話.點解xxx既呢?到依家.仲係1個謎-,-
有D人話係.人為既,都有D人話係外星人做既.究竟係咩呢-,-?
同佢傾電話.我可以每分鐘平均聽到1次-0-
下次你再講我唔擔保你唔會比人打.xd