HEY♥HEY :)
今日好遲放*U* 激死我-_____-'
之後打左陣機` 番左屋企`
哈哈哈哈!; 我發覺楊小尼好得意*
不過你好黑人憎ah* 你知嘛-3-?
25張學生證.. 搵唔搵到我果張^______^