唉呀呀!!
我終於知道自己是kai的
今朝同立嫂一齊捕呀蛇返學
實在玩到冇嘢好玩-3-`
因為阿蛇個新嘅專有名詞::.囧佬
實在太好笑
我笑到失晒控
"失控好 失控至可救活我"-3-`
雖然!!
有時失下控都未嘗唔係一件壞事
但係!!
我唔可以再失控
因為!!
我一失控同癲雞冇乜分別- -''(唔好諗錯隔籬呀下!!!)
今日啲堂真係上死人
孖中孖英孖數
中間夾兩堂散堂
放學嗰陣
立嫂係咪都話我鍾意阿囧佬囉
我O晒
我終於頂唔順
任佢up一餐
佢鍾意點up就點up-_-''
跟住hea咗去K記
Hea到4點幾返歸
|