今日^^我派左試卷冊~~..
我阿媽見到都好開心(考得ok la)...**
仲俾左$500元me.--
就走左去shopping.. 好happy!!‵
today下午&&....
我表妺黎左...xx叫我照顧佢@@真係煩..........帶佢出街又要買咩買咩++
好採//我買左一條唔值錢的手鏈俾佢就唔煩...
真係麻Q煩..+*+