今日我出去果陣...冇雨落架..
點知...去完7-11買完野飲出黎
就落好大雨wo...去到樂湖..見到一個阿姨
問佢可唔可以遮我過去商場...佢話冇問題
如果唔係個阿姨遮我過..買遮既話...我都唔知企係果度幾耐牙...
考試都可能遲到牙...返到學校對襪好似岩岩洗完咁牙
之後就上412室...報到喇...然後去N403預備口試
果題目係"提起手提電話,你會聯想到什麼"
咁我就up佢既用處喇...我都up唔夠2mins
但都up到1:30mins多d喇....講完之後就走得
落到去小食部見到牙天,牙玲佢地...
佢地話牙魚...咪你有帶遮架...咁我就話係今朝買架...
牙天冇帶遮...我遮佢去到天耀街市...之後自己一個搭輕鐵返歸
考理聽日既試就考完喇
努力咁考理聽日果2科
加油....牙魚^^嘻嘻
|