今日上完地理堂..就落咗去小食部食lunch lu
因1:30要去葵涌果間school綵排跳舞..因為聯校畢業典禮
我食完lunch之後...仲有time...咁我哋就傾計喇
shan shan竟然..唔知"春田花花幼稚園"裡面係冇雞架
佢竟然當咗隻鴨係雞牙...我哋果陣係咁係度嗌..
"春田花花幼稚園"裡面係冇雞架...個隻係鴨牙
之後我哋見到翁毛..就問佢喇..就連佢都當咗隻鴨係雞囉-0-""
1:30就搭bus去葵涌校...嘩嘩....真係好大牙...好想讀果間牙
綵排果陣...睇到有跆拳道wo...果陣我仲以為佢哋係葵涌校d學生添
原來唔係wo...綵排完and走嘅時候先至知道佢哋係屯門校喎
成6點先返到天水圍wo...搭車果陣我係度瞓教..瞓到返到天水圍
對眼好痛and好累牙...因為我帶咗con嘅關係架..
返到屋企就即刻除con牙....真係好辛苦牙
|