今日就好悶喇...一早起身就玩電腦
10點幾阿媽叫我陪佢落去樓下買嘢
我嗰陣超唔想落去牙...阿媽佢係都要我陪佢
冇算喇...咪陪佢落去一陣囉...
3點左右...送電腦嚟..所以我由今日開始
開電腦就唔洗開好耐先開喇...超開心牙
之後就冇咩事發生喇...8點幾同人
傾咗一陣電話喇...唔係好想收線牙..因為...算喇..唔講喇
END