今日7:00先至起身返學牙...家姐電話響先知咋
唔係既話...我一定會繼續訓落去..咁我就會遲大到牙
and把聲沙晒牙...講野好辛苦牙...
中文默書...留左幾句牙= =""今次一定唔合格牙
lunch time之後就去左地理室傾專題既野
I.S堂...睇睇下關於『電和電路』既影片訓著左牙
訓到下一堂既老師黎先至起身...果陣超唔服務牙
放學之後...就做理「專題」既野先至走...
4點幾就走lu...走果陣珊珊話我把聲變左男仔聲牙
我都覺得牙...仲要沙過早上果陣牙-0-"
EDN