今日把聲沙到講唔到野牙>3<""
中文堂...聽聽下書...超眼訓牙zZzZ
地理堂...超想訓牙..一訓就比果阿sir罰wo
lunch time之後..就去左412室補測maths
唔係好識做牙...因為我冇溫到書...所以咪唔識lo
電腦堂...都唔算好悶..上黎堂好過上之前果d堂牙
因為上之前果d堂...係好想訓教牙
放學之後..就去左412室聽關於專題報告冊既野
其他組d人好努力咁去寫低阿sir所講解既野
而我就淨係坐係度聽阿sir up廢話
因為我冇心情抄寫阿sir所講解既野牙
END
|