Eng堂...竟好乖咁聽Ms講書and抄筆記
I.S堂...我就係度訓教喇...第2堂...我依然係度訓緊教
Maths堂...派返星期三測果份卷..唉..得45分
唔制牙..黎緊既統測一定唔可以唔合格牙...唔係既話我會死架
地理堂...唔知自己做過d乜野...係完全唔記得lo
家政堂...已經冇得上煮野食lo...改左上逢野...
放學之後..幫d男仔連個把傘果陣..唔小心刺親自己隻手
搞到隻手1流血..鳴鳴..之後就上左去天台打羽毛球...我同小玲
打果陣唔知小心將個羽毛球打左落去樓下..搞到要小玲落去拾返個球上黎
完完_____________________End
|