今日凍到唔想起身返學牙...實在太凍凍喇
歷史堂...因搵唔到本筆記...搵到要罰抄書我再搵多一次
今次就搵到wo..不過點都罰抄書架喇(我已經同左Ms講冇帶筆記)
P.E堂...原本係玩乜野架...我唔記得係玩咩lu阿sir話天氣太凍喇
所以變玩跳繩...我1分鐘都跳唔到50下牙...你話我幾差牙
Chi堂..因冇準備2mins...搵到要比人罰企係最後(企左2堂)
我罰企果陣..見到有幾個boy係度食朱古力,聽歌and訓教
原來我覺得罰企都幾好架...因為可以令到你冇咁眼訓架
lunch之後...就係度做Maths功課(係抄人地個份答案架)
Maths堂..可以自由調位坐...我坐左係FaFa隔離
因為唔係好識個D數可以叫佢教下我點做d數喇
放學之後...我地好多女仔都係課室度做功課...
其實可以話唔係lo...因為我地個個都係度抄功課..哈哈
4點8左右...同亞玲去圖書館還書and借書...
因我冇做歷史閱讀報告...所以就要去借歷史書黎做喇
完完_______________________________End
|