唉唉...Eng試卷唔合格...鳴鳴
lunch time之後去地理室..傾專題研習d野
25min都傾左好多野..關於"男士美容"
之後就I.S...慘牙...仲差3分先至合格牙(87/180)
歷史...聽聽下訓著左Zzz
放學lu...好想去跳舞牙..但冇錢交學費>v<"
算喇..跳左半個學期舞..我都好開心
之後去左補默Eng...好多字唔識寫牙
補完就走lu...落好大雨牙..好采有雨傘^^v
完完_____________________________End